Wysyłka i zwroty



1.Wysyłka

Zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem firmy UPS. W zależności od ilości kupionych przedmiotów cena za przesyłkę może ulec zmianie. Przy zamówieniu powyżej 750zł pokrywamy koszty transportu.

Pamiętaj o sprawdzeniu stanu przesyłki w obecności przewoźnika i w razie problemów - o sporządzeniu podpisanego przez niego protokołu szkodowego, będącego warunkiem przyjęcia reklamacji.


2. Reklamacje, gwarancje i serwis

Jeżeli zdarzy się, że zakupiony w naszym sklepie produkt posiada wady, zgłoś ten fakt niezwłocznie w formie pisemnej . Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i omówi dalszy tryb postępowania. Prosimy nie wysyłać produktów bez uprzedniego uzgodnienia. W razie nieuzasadnionej reklamacji nie przyjmujemy przesyłek kurierskich za pobraniem, a koszty transportu będziesz musiał pokryć w z własnej kieszeni.

Jeżeli produkt został uszkodzony podczas transportu przez firmę spedycyjną, warunkiem przyjęcia reklamacji jest protokół szkody podpisany przez przewoźnika. W wypadku uznania reklamacji zwracamy identyczny produkt, a gdy jest to niemożliwe – pieniądze. Chyba, że uzgodnisz z nami inną formę - np. wymianę na inny produkt. W wypadku produktów drukowanych techniką druku cyfrowego, należy mieć świadomość, że specyfika tej techniki może powodować niewielkie różnice kolorystyczne w stosunku do tego, co widzisz na ekranie lub co uzyskałeś z drukarki biurowej. Różnice takie nie dają prawa do reklamacji.


3. Zwroty

Możesz zwrócić towar do 10 dni od daty jego odebrania bez podania przyczyny. W pozostałych wypadkach możliwość i warunki zwrotu uzgadniamy indywidualnie.

Przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera, wszelkie reklamacje dotyczące transportu muszą być zgłoszone kurierowi w momencie odbioru przesyłki.


Nie podlegają zwrotom:

Produkty uszkodzone lub noszące ślady użytkowania, kopiowania, otwierania opakowania. Produkty, które zostały skonfigurowane na indywidualne zamówienie lub takie, którym towarzyszyło wykonanie usługi na indywidualne zamówienie - np. wykonanie wydruków, naniesienie grafiki, cięcie materiałów na wymiar itp.

Produkt należy zwrócić po uprzednim skontaktowaniu się w stanie niezmienionym (zapieczętowanym) na własny koszt. Zwracając towar ponosisz ryzyko uszkodzeń lub utraty podczas transportu - możesz ubezpieczyć na własny koszt przesyłkę u spedytora. Nie podlegają zwrotowi koszty transportu do klienta i ew. towarzyszące im koszty ubezpieczeń.