Pytania i odpowiedzi



1. Jakie produkty są dostępne w laPulga.pl?
W naszym sklepie mogą Państwo zakupić fotopapety, obrazy na płótnie canvas, zdjęcia na plexi i szkle, zdjęcia na płytach aluminiowych i pcv, zdjęcia na drzewie, plakaty na papierze fotograficznym satynowym lub błyszczącym, naklejki, fotoroletki oraz banery do ogrodów na taras i balkon.

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

- Wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", lub skorzystaj z naszego górnego menu, aby znaleźć wymarzone zdjęcie na swoją tapetę, obraz, plakat, plexi, szkło, drzewo, aluminium, pcv, baner, fotoroletkę.
- Kliknij na wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wyboru cech wydruku. Wybierz rodzaj materiału, fakturę(w przypadku fototapety), efekt i rozmiar. W przypadku obrazów możesz wybrać również grubość ramy.
- Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia, podając dane do wysyłki i oczywiście dane kontaktowe.
- Zapłać za swoje zamówienie używając jednej z wybranych przez Ciebie płatności online, lub przelewem bankowym i po kilku dniach oczekuj kuriera z przesyłką.

3. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie laPulga.pl?

Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.

4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?

Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każdy wydruk robiony jest pod indywidualne zamówienie.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie:
do 5 dni roboczych - Fototapety, Plakaty, Naklejki, Banery
do 7 dni roboczych - Obrazy, Plexi, Aluminium, PCV, Drzewo, Szkło, Fotorolety

6. Jakie są koszty wysyłki?

25 zł - wszystkie fototapety, naklejki, plakaty oraz obrazy canvas, plexi, szkło, drzewo, aluminiu, pcv gdzie dłuższy bok nie jest większy niż 100cm
120 zł - obrazy canvas, plexi, szkło, drzewo, aluminiu, pcv gdzie krótszy boj jest większy niż 100cm

7. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co zrobić znajdziesz tutaj.

8. Czy mogę zwrócić obraz jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj.

9. Czy mogę zamówić inny format wydruku niż dostępne na stronie laPulga.pl?
Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie z jednym z naszych konsultantów, proszę pamiętać, że w tym wypadku czas oczekiwania może się wydłużyć się do 14 dni.

10. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?

Oczywiście, w karcie produktu możesz zaznaczyć taką opcję i dokładnie opisać zmiany w komentarzu zamówienia. Koszt usługi wynosi 50 zł.

11. Czy moje dane osobiste są chronione?

Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r „O ochronie danych osobowych” (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.Szczegóły polityki prywatności znajdziesz tutaj.

12. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?

Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, nie znalazłeś na naszej stronie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii / porady u naszego Konsultanta - skontaktuj się znami mailowo info@lapulga.pl lub telefonicznie 71 735 77 07
Jesteśmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 12:00 oraz od 13:00 do 17:00. W sobotę od 8:00 do 16:00.
Formularz kontakltowy znajdziesz tutaj

13. Skąd mam wiedzieć na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą e-mail.
Nasze statusy zamówień:
- Przygotowanie w toku - zamówienie zostało poprawnie złożone.

- Oczekiwanie na płatność - jeżeli w dostępnych metodach płatności wybierzesz przedpłatę na konto laPulga.pl, taki status będzie widoczny do momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie.

- Płatność zaakceptowana - jeżeli w dostępnych metodach płatności wybierzesz płatnośc online, ten status otrzymasz zaraz po dokonaniu płatności, lub w przypadku przedpłaty na konto - po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie laPulga.pl

- W produkcji - twoje zamówienie trafiło do produkcji.

- Twoje zamówienie zostało wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi.W raz z informacją o wysyłce dostaniesz również na e-mail z numerem listu przewozowego abyś mógł/a śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.

14. Czy kolory na wydrukach pokrywają sie z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

Kolory zdjęcia na stronie laPulga.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień monitora.

15. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
Prosimy o kontakt z naszą kreatywną drużyną. Zawsze służymy pomocą i długoletnim doświadczeniem.

16. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem- co zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami, postaramy się tak szybko jak to tylko możliwe uzupełnić lub wymienić towar na zgodny z twoim zamówieniem.

17. Czy tusze użyte do wydruków nie są szkodliwe np dla Dzieci?

Do produkcji naszych produktów używany maszyn najnowszej generacji i w pełni przyjaznych dla ludzi i środowiska. Dzięki czemu nasze wydruki mogą być umieszczane w przedszkolach, szkołach, szpitalach, placówkach publicznych, pokojach dziecięcych, sypialniach itp.

18. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?
Jeśli przy przygotowaniu zdjęć do wydruku okaże się, że zdjęcie się zniekształca ponieważ zostały zachwiane jego proporcje pod wpływem rozmiaru wydruku , który określiłeś, nasz grafik skontaktuje się z Tobą i skonsultuje czy należy nieznacznie zmienić wielkość wydruku czy wykadrować zdjęcie, tak aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, nigdy nie decydujemy o tym sami.